Eerste paar dagen - Reisverslag uit Székesfehérvár, Hongarije van szekesmathijs - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Székesfehérvár, Hongarije van szekesmathijs - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Door: Mathijs

Blijf op de hoogte en volg

28 Augustus 2014 | Hongarije, Székesfehérvár

Hallo allemaal,

Omdat zo'n beetje iedereen die twee dagen op reis gaat een blog aanmaakt heb ik besloten dat ook maar te doen.
Ik zit dit stukje nu bij de mac (waar we al meer dan een uur over een cola doen) te typen omdat we helaas nog geen wifi in ons appartement hebben. We hebben wel een erg mooi appartement en Tijn is vooral erg blij met de ijsblokjesmachine in de vriezer.
Het is hier nu erg mooi weer, zo'n 28 graden. De mensen zijn erg vriendelijk en het leven is een stuk goedkoper dan in Nederland. Ik heb al een stamkroeg waar ik graag kom, het is een kroeg waar gemiddeld zo'n 6 man zitten maar die zitten er wel de hele dag dus we hebben al wat contact gelegd met de locals. In de kroeg kost een biertje zo'n 60 cent en je mag er binnen roken dus ik voelde me meteen op mijn plek ;)
Omdat we nog niet hoeven te werken en er nog maar net zijn heb ik op dit moment niet veel meer te vertellen. Voor een (veel) uitgebreider reisverslag raad ik jullie allemaal aan de blog van Tijn te volgen, die is er erg fanatiek mee.

Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Székesfehérvár

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 September 2014

Eerste weekje stage gelopen

28 Augustus 2014

Eerste paar dagen

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 1672

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: